domingo, 26 de febrero de 2017

ROSALIA DE CASTRO E O ENTROIDO

Este ano a festa do Entroido do noso cole coincidiu co día de Rosalía de Castro. É por isto que primeiro coñecimos un pouco desta marabillosa escritora e despois celebramos unha das festas favoritas dos noso alumn@s. 
Aquís vos deixamos unha mostra das diferentes actividades.





video


Despois degustamos os postres típicos destas datas, algúns deles feitos polos nen@s, e xogamos e bailamos ata fartarnos.










Aproveitamos esta entrada para desexarvos a todos un ¡¡¡¡¡¡FELIZ ENTROIDO!!!!!




lunes, 20 de febrero de 2017

O COCIÑEIRO MARTIÑO

Este ano, o contacontos Iago viunos contar O cociñeiro Martiño, unha divertida historia sobre un agricultor que quería ser o cociñeiro real e necesitou a axuda dos seus veciños para facer un biscoito. Coma todos os anos, os nenos de Infantil e primeiro e segundo de Primaria desfrutaron do conto rindo e participando nel. Aquí vos deixamos unha mostra do ben que o pasamos (tamén as mestras).







Todos querían participar, pero soamente foron uns poucos os afortunados.


Esperamos que Iago, o contacontos, nos visite de novo.
Gracias Iago por facernos pasar un ratiño tan divertido.

miércoles, 15 de febrero de 2017

30 DE ENERO: Día escolar de la paz y de la no violencia.

   En esta ocasión, para conmemorar el día de la paz y la no violencia hemos decorado el patio de usos múltiples con dos grandes murales. Por un lado hemos pintado el famoso "Guernica" de Picasso para recordar, como dice la canción, que los niños queremos la paz. Es decir, un mundo de colores en donde no existan las guerras, las cuales convierten las vidas de los que las sufren en una vida en blanco y negro.

    Y por el otro, hemos creado un arco iris con diferentes motivos para recordar la diversidad cultural y la importancia de respetarla.

    Durante todo el año hacemos hincapié en los valores de la igualdad, la tolerancia y la solidaridad, pero durante la semana del 30 de enero los recordamos con más ahínco: cantamos, escuchamos cuentos, recitamos poesías, pintamos y conocimos algunas costumbres y tradiciones de otras culturas.
   

  A continuación os dejamos una pequeña muestra de las diferentes actividades.